عشقولانه های بامزه


آخر بعد
عزیز دلم ، اگه تمومه تمومه تمومه دنیا جمع بشن بخوان تورو از من بگیرن
میگم چرا شما زحمت کشیدین!!!
خودم می آوردمش !
اگر من شیرین بشم تو فرهاد
 من لیلی بشم تو مجنون 
من نرگس بشم تو سام 
من حوا بشم .... 
عمراً تو آدم نمیشی !
تو مثل خورشید میمونی میدونی چرا؟.................................... ...................................چون از نگاهه اول معلوم بود که از پشت کوه اومدی
خروسه سر کلاس به مرغه می گه بهم نوک میدی ؟ مرغه میگه نه ! خروسه می گه نده به جهنم ! با خودکار می نویسم.
توی زندون قلبت اینقدر شلوغ می کنم و زندانی ها رو اذیت میکنم تا مجبور بشی منو بندازی توی انفرادی قلبت
با همه ی وجودم سرم رو رو شونه های مهربونت میزارم 

.
و یواشکی دماغم و با لباست پاک میکنم
زندگی مانندبازی شطرنجه . . . . . . .

.

البته تو که هنوز بچه ای برو همون منچتو بازی کن
 روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم ...
.
 لامپ 100 هم نبودی من اشتباه کردم
روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم ... 
لامپ 100 هم نبودی من اشتباه کردم
از خدا پول خواستم، بانک داد، 
درخت خواستم، جنگل داد، 
اتاق خواستم، خونه داد، 
.
.
.
حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده
اگر من شیرین بشم تو فرهاد
من لیلی بشم تو مجنون
من نرگس بشم تو سام
من حوا بشم ....
عمراً تو آدم نمیشی
میخوام روی بلندترین قله وایسم .. 
.
با تمام وجود داد بزنم : عشق من دوست دارم ! 
.
ولی حسش نیس تا اون بالا برم
اگر خواستی یه کسی ، 
عاشق هم نفسی ، 
عمرشو حیرونت کنه ، 
جونشو قربونت کنه ، 
.
جون مادرت رو ما یکی حساب نکن
بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی 
ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته 
.
.
صبحونه چی می خوری.؟!!!
اگه خواستی ببینی کسی دوست داره.......
.
ازش کارت سوختش رو بخواه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد