جوکهای معمایی


آخر بعد
از پسرغضنفر پرسیدند: یونسکو یعنی چی ؟ 
می گه : بعد از اینکه حضرت یونس رفت توی شکم ماهی فکر کنم برای بیرون آوردنش یونسکو رو تشکیل دادند.

اگه گفتی یه لکه آبی روی دیوار چیه:

یه مورچه که شلوار لی پوشیده 

حالا بگو یه لکه قرمز چیه: 

یه مورچه که رژ  زده

حالا اگه گفتی یه اگه سبز رو دیوار چیه؟

خوب.. اماکن ِ که اومده هر دوتا اونا رو بگیره

دانشجو چیست؟

موجودى نحیف، 
عصبى، 
بى پول 
و شبیه به انسان، 
که از تخم مرغ، گوجه و نیکوتین تغذیه می کند 
و دشمنى عجیبى با کتاب دارد
می دونین چطوری باید به یه نفر خبر فوت بدین؟
اینجوری:

به یه بنده خدا میگن: بابات به «رحمت ایزدی» پیوست! 
بنده خدا میگه: «رحمت ایزدی» دیگه کیه؟ 
میگن: نه، منظورمون اینه که «به دیار باقی شتافت»! 
میگه: «دیار باقی» کجاست؟ 
میگن: یعنی «دار فانی» رو وداع گفت! 
میگه: «دار فانی» دیگه چه‌جور داریه؟ 
میگن: یعنی «رخت از این دنیا بر بست»! 
میگه: منظورتون رو نمی‌فهمم! 
میگن: الاغ! بابای خرت مرد! 
میگه: خر من که بابا نداشت
دانشجو چیست؟

 موجودى نحیف، 
عصبى، 
بى پول 
و شبیه به انسان، 
که از تخم مرغ، گوجه و نیکوتین تغذیه می کند 
و دشمنى عجیبى با کتاب دارد
اگه گفتین برای بستن یک لامپ به چند نفر آدم احتیاج داریم؟
.
.
.
خوب معلومه دیگه....  3 نفر 
یه نفر میره بالا نردبون، لامپ رو بگیره .. 
دو نفر هم از پایین، نردبون رو بچرخوونند

این شعر از کیست؟
 تا هستی من ز هستی اوست, تا هستم و هست دارمش دوست
1. سعدی
2. مولوی
3. حاج یونس فتوحی
4. هیچ کدام

می دونین برره ای ها  به آسانسور چی میگن ؟



 تاکسی دیواری
بهترین مدرک دروغ بودن قصه ها چیه؟ 
.
- شاهزاده افسانه ای همیشه خوش تیپ و باهوش و پولدار و مجرده!
میدونی به یه دختر خوشگل که لباس خواب پوشیده چی میگن؟
.
.
میگن: شب بخیر
میدونی فرق و شباهت روز پدر با روز مادر چیه؟ .........
فرقش اینه که روز مادر همه طلا فروشیها شلوغه ،
‌روز پدر جوراب فروشیا!!!!!! ..... 

ولی شباهتشون اینه که هر دو از جیب بابا میره
می دونی چرا پرنده ها زمستان از شمال به جنوب پرواز می کنن ؟
.
 آخه من امتحان کردم..... پیاده خیلی راهه

می دونین بزرگترین معضل فکری کودکان ایران چیه؟
.
چرا کایکو دستمال قدرتشو تو جیبش نمی ذاشت؟

اگه یه اسب با یه سمور عروسی کنه، بچه‌شون چی میشه؟
..
.
من چه میدونم! مگه من گفتم عروسی کنن؟ مگه من گفتم بچه‌دار بشن؟ من نازی رو طلاق نمیدم!

تفاوت حادثه با فاجعه میدونی چیه؟

حادثه: بخوای مادرشوهرتو با هفت تیر بکشی !

فاجعه: جلیقه ضد گلوله پوشیده باشه.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد