معرفی برترین سایت کسب درآمد ایرانی

معرفی برترین سایت کسب درآمد ایرانی 

اگر تا امروز عضو این خانواده بزرگ ایرانی نشده اید وقت را هدر ندهید و همین امروز ثبت نام کنید . یک سایت پر طرفدار ایرانی که می تواند در زندگی شما تاثیر مفیدی داشته باشد ( همه چیز به فعالیت خود شما بستگی دارد ) 

هر لحظه تلف کردن وقت ضرری است غیر قابل جبران

این یک ادعای کذب نیست همه چیز حقیقت محض است  

من خودم به حاطر باور نکردن این موضوع خیلی ضرر کردم ولی با دریافت اولین فیش بانکی از این سایت به مبلغ ۲۰۰۰۰۰ ریال از این سایت مطمئن شدم امیدوارم شما اشتباه من را تکرار نکیند

راههای کسب درآمد در این سایت خیلی گسترده و ساده می باشد :

۱- بعد از عضویت به شما لینک اختصاصی داده میشود که می توانید به وسیله آن دوستان و آشنایان خود را به عضویت و فعالیت در این سایت تشویق کنید و  به ازای هر بار وارد شدن با لینک شما ۲۰۰ ریال به حساب شما افزوده می شود و با کلیک روی لینکهای ستاره دار باز هم به شما پورسانتهای خوبی داده می شود .

۲- اگر کسانی که در سایت معرفی کرده اید عضویت خودشان را فعال کنند ۱۵٪ به شما حق کمیسیون می دهند و اگر در این سایت تبلیغ کنند باز هم به شما کمیسیون داده می شود همه چیز به نفع شماست .

۳- با کلیک روی لینکهای ستاره دار به از ۵ ستاره تا ۱ ستاره به شما از ۲۵۰ تا ۵۰ ریال داده می شود . در ضمن می توانید با فعال کردن قسمت ایمیلهای پولی در بخش خودتان به درآمد بیشتری برسید .

۴- با قرار دادن کدهای معرفی شده در وبلاگ یا سایتتان به راحتی می توانید کسب درآمد بالایی داشته باشید  کد هایی مثل کد بنر که به ازای هر بار نمایش بنر به شما پول میدهد حتی اگر روزی ۱ باز نمایش داده شود!!!!!!!!!!!!

۵- شما حتی با شرکت در آزمونها و وارد شدن به قرعه کشی ها می توانید کسب درآمد کنید هر روز به برنده ها جوایزی اهدا می شود . شما می توانید با نظرها و پیشنهاد های خوبتان بازهم کسب درآمد کنید .

تعجب نکیند

این سایت آزمایش خودش را پس داده پس نگران نباشید

ولی برای بهره بردن از تمام این امکانات باید حق عضویت سایت را که مبلغی واقعا اندک  می باشد را بپردازید که حتی این مبلغ بعد از عضویت به حساب خودتان در سایت اضافه می شود .

این فرصت استثنایی را هرگز از دست ندهید

سعی کنید در این سایت فعالیت خوبی داشته باشید هر فعالیتی از شما در سایت ثبت می شود و بهای آن پرداخت می شود در صورتی که حق عضویت خودتان را پرداخت نکنید حساب شما پس از ۱۰ روز الی ۱۵ روز از سایت پاک می شود .

 

http://www.masbi.com?rgm=reza_h

http://www.masbi.com?rgm=reza_h

 

برای عضویت اینجا کلیک کنید

برای عضویت اینجا کلیک کنید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد